Ekonomi Manşet logo
İstanbul|
19°
Anasayfa
Gündem

Uraloğlu: Hürmüz Boğazı'nda bekleyen Türk sahipli gemilerin tamamı çıkış yaptı

Bakan Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmeleri ilk andan itibaren anbean takip ettiklerini belirterek, "26 Haziran 2026 itibarıyla bölgede bekleyen gemilerimizin tamamı emniyetle çıkış yapmıştır." ifadesini kullandı.

Uraloğlu: Hürmüz Boğazı'nda bekleyen Türk sahipli gemilerin tamamı çıkış yaptı

Yorumlar

0 yorum

Yorum bırak

Yorumunuzu bizimle paylaşın.

Yorumlar yayına alınmadan önce kontrol edilir.

Henüz yorum yok.