Ekonomi Manşet logo
İstanbul|
19°
Anasayfa
Finans & Borsa

Özyaşar Tel'in GES yatırımları üretime başladı

Özyaşar Tel ve Galvanizleme Sanayi A.Ş., sürdürülebilirlik ve maliyet optimizasyonu hedefleri doğrultusunda hayata geçirdiği Güneş Enerjisi Santrali (GES) yatırımlarında önemli bir aşamayı geride bıraktı. Malatya'da devreye alınan 9,41 MWp gücündeki santral, Silivri tesisinin elektrik ihtiyacının yüzde 78'ini karşılarken; temmuz ayında üretime başlayacak iki yeni tesis ile şirketin enerji maliyetlerinde kalıcı düşüş ve ihracatta rekabet avantajı sağlanması hedefleniyor.

Özyaşar Tel'in GES yatırımları üretime başladı

Yorumlar

0 yorum

Yorum bırak

Yorumunuzu bizimle paylaşın.

Yorumlar yayına alınmadan önce kontrol edilir.

Henüz yorum yok.