Ekonomi Manşet logo
İstanbul|
19°
Anasayfa
Dünya

Naftali Bennett: İran’a on binlerce Starlink soktuk

Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, başbakanlığı döneminde İran'daki protestoculara destek vermek amacıyla ülkeye kaçak yollarla on binlerce Starlink uydu alıcısı soktuklarını belirtti.

İlgili Etiketler

Naftali Bennett: İran’a on binlerce Starlink soktuk

İlgili Etiketler

Yorumlar

0 yorum

Yorum bırak

Yorumunuzu bizimle paylaşın.

Yorumlar yayına alınmadan önce kontrol edilir.

Henüz yorum yok.