Dünya
Naftali Bennett: İran’a on binlerce Starlink soktuk
Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, başbakanlığı döneminde İran'daki protestoculara destek vermek amacıyla ülkeye kaçak yollarla on binlerce Starlink uydu alıcısı soktuklarını belirtti.

Yorumlar
0 yorumHenüz yorum yok.
