Gündem
FIFA'dan Türkiye'den üç takıma transfer yasağı!
FIFA'nın yayımladığı yaptırım raporuna göre Süper Lig ekiplerinden Kayserispor ve Antalyaspor üç transfer dönemi boyunca kadrosuna yeni oyuncu tescil edemeyecek, 1. Lig'deki Ankaragücü'nün cezası ise borçlarını kapatana kadar sürecek

Yorumlar
0 yorumHenüz yorum yok.
