Ekonomi Manşet logo
İstanbul|
19°
Anasayfa
Gündem

FIFA'dan Türkiye'den üç takıma transfer yasağı!

FIFA'nın yayımladığı yaptırım raporuna göre Süper Lig ekiplerinden Kayserispor ve Antalyaspor üç transfer dönemi boyunca kadrosuna yeni oyuncu tescil edemeyecek, 1. Lig'deki Ankaragücü'nün cezası ise borçlarını kapatana kadar sürecek

İlgili Etiketler

FIFA'dan Türkiye'den üç takıma transfer yasağı!

İlgili Etiketler

Yorumlar

0 yorum

Yorum bırak

Yorumunuzu bizimle paylaşın.

Yorumlar yayına alınmadan önce kontrol edilir.

Henüz yorum yok.